Futtassunk fel egy instagram profilt 1.rész: Az indulás
2019. április 08. írta: Üzleti Farkas

Futtassunk fel egy instagram profilt 1.rész: Az indulás

53ba2d97dc5a3_image.jpg

Nos hát, elkezdtem egy Instagram oldalt. A lényege annyi lenne, hogy külföldi oldalak mondanivalóját magyarra fordítom és azokat teszem ki. Leginkább motivációs szövegek üzletről, bizniszről, vállalkozásról.Szóval el is kezdtem, már éles: @uzletifarkas. Már pár hete a fejembe volt ez az ötlet. Csak insta oldal. A blog ötlete külön volt, de terveztem azt is. De hogyan kezdtem? Leírok minden lépést.

Volt egy insta programozó mém oldalam. funofprogramming néven. Azt átneveztem uzletifarkas-ra. 30 követő volt már rajta és az elmúlt héten 2 látogató. Ekkora előnnyel indultam. Kerestem gyorsan egy képet, Google-ben. "money wolf" keresésre a fent látható kép volt a leginkább tetszetős számomra. Azt be is raktam profilképnek. Már csak tartalom kellett. Rámentem a privát profilomra és elkezdtem keresni az oldalakat amiket követek és szeretek. A @businessaims-en meg is találtam az első posztom kb 37 másodperc alatt.

LÁTOD?

 

Nem kerestem órákig a tökéletes tartalmat. Még az első posztra sem. Megtetszett, megcsináltam. Elkezdtem. Nem szabad túl húzni a tervezést. Ilyen egyszerű lett az első poszt:

Ennyi. Jöhet a következő lépés. Egy poszt nem tartalom, kell még. 5 perc múlva kész. Kint is van. Az oldal 20 perce létezik fizikailag. Van 3 poszt. Lájk nulla. Követő nulla. Hashtegek rendben. 1-2 ember reagál is rá.

HONNAN FOGJÁK MEGTUDNI, HOGY LÉTEZEM?

 

Több marketing trükköt egyszerre alkalmazok:

  • Hashtegek elhelyezése úgy hogy releváns legyen akiknek szól: #vállalkozás #üzlet #biznisz #motiváció #stb
  • Megnézni, hogy csinálják a nagyok. Marketingesek, vállalkozók, szolgáltatók, idézetes oldalak. Őket leutánozni
  • Aktívvá tenni a profilt. 3 insta oldalra odatrollkodtam. pl: "kövessetek egy jó oldalt ne ezt. pl engem", "nálam sokkal jobb képek vannak, gyertek át". Ez annyira sikeres volt, hogy oldalkezelők rám írtak, komment háború indult egy-két követővel akik kiálltak szeretet oldaluk mellett. Egy kis botrány sose árt. Nekem lett látogatottságom. Pár embernek a tudatába kerültem. Az insta oldal pörgött. Jöhetett a következő lépés.
  • Még több tartalom. +1 poszt. Insta sztori: Az első posztot kitettem, plusz egy videót amiben egy zenéből mutattam részletet. Tegnap nagyon rápörögtem erre a zenére. Itt is a Youtube linkje: Katt ide!
  • Jött pár követő, pár lájk. De kell még. Az oldal másfél órája létezik. Elkezdtem bekövetni olyan embereket, akiknek a tartalmat relevánsnak találom. Aztán kikövetem majd őket. A régi jól bevált amatőr "trükk". (de még mindig működik). Őket 3 insta oldalról szedtem össze: Minner, Wolf Gábor, Hungarian Gentlemen. Róluk egy külön cikkben írok egy ajánlót, hogy miért ők. 
  • Na jönnek is a követők. Kell még tartalom. Valami ami mérhető. Ki is ment egy szavazás instasztoriba. A lényege, hogy mindenki pénzt akar, de ki tesz érte? Teszek érte/majd holnap. 2 és fél óra alatt jött rá 10 szavazás. Vagyis, az oldal létezett ekkor ennyi ideje.
  • Jó, de ez még nem elég. Szereztem ingyen instagram követőket és lájkokat. (Ha kell megbízható oldal írj!). Ezek felpezsdítették az oldalt. Ez volt az utolsó lökés. Elmúlt éjfél. 3 órás az oldal. Megjöttek a statisztikák. Nézzük meg mire volt elég.
  • Zárásként hajnali 2-kor reggel kitettem még egy posztot, hogy reggel mikor felkelnek az emberek legyen mit nézniük. (Szerencsétlenségem és álmosságom okán hashtag nélkül... :( )

Tehát az eredmények:

383 embert irányítottam át az oldalamra mindössze 3 óra!!! alatt, a fent említett trükköknek együttes hatására. Kezdésnek jó, szerintem. Én elégedett vagyok. A kamu ingyenes lájkoknak köszönhetően volt poszt 100 szívecske fölött. 20 óra alatt a legsikeresebb poszt:

  • 49-en megnézték a profilom(ez azt jelenti, hogy ebből a posztról hányan kattintottak tovább a profilomra)
  • 870 emberhez ért el
  • 159 lájk lett rajta (kb a fele kamu)
  • 0 hozzászólás
  • 7-en elküldték üzenetbe egy ismerősüknek
  • 5-en lementették a posztot

Ezek egyrészt az átfogó stratégiának köszönhető. Több dolog futott egyszerre. Látta az algoritmus, hogy HÚ! itt valami pörgés van. Több emberhez eljutottam. Aktuális lettem. Érted? Ma ez a lényeg. Mennyire vagy aktuális. Mennyire vagy a "köztudatban". Plusz minőségi a tartalom. Jó, 10 percem volt ezzel, ez volt a második posztom. De hát gizdák az eredmények. Nem?

Minden adatot ami érdekes lehet egy Excel-be gyűjtöm. Publikus, hogy Te is bármikor megnézhesd. ITT NÉZHETED MEG! 

Köszi ha elolvastad. Kérlek írj egy visszajelzést, hogy tetszett. Jöhet komment, insta DM.  Röviden ennyi lenne az oldal indulásának története. A blog céljáról és miértjéről majd később egy másik cikkben. 

2. rész: Az oldal első 24 órája és Te ebből mit hasznosíthatsz

Ha kérdésed van: uzletifarkas@gmail.com

Kövess be instán és kövesd figyelemmel az utam! mert há me mé ne: @uzletifarkas

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr3114747807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alinda (törölt) 2019.06.04. 11:42:06

Próbáltam már pár instás trükköt, receptet magyar és angol nyelvűt is. Egyik sem jött be.... mégi mit veszíthetek, pár órát.

Hát annyit vesztettem..nem a nulláról indultam, hanem hasonlóan mint te... csinálom ugyanazt, semmi. Írtam provokálást, semmit... fogták és kibannoltak az adott insta profil alól.

Reggel 8 óta szopok vele, 5 posztra, elérés, 5-6-7-8-4 kedvelés és posztonként 7-11-13-4-17 elérés...

Erről ennyit.

A tartalom sem sz@r, az 4. és 5. post esetében már 1:1-ben ugyanazt a képet tettem fel egy másik profilról, ahol 1ó alatt elért 9500 lájkot....

Az összes ilyen tutorialban minden happy és mindenkinek sikerül aki írja, és alátámasztja screen shot-okkal és mint ahogy te is jönnek a megkeresések, már üzleti partnered is van 1hét után..

Ha ez igaz és nem egy ordas nagy kamu,

akkor VALAMI MÉGIS KIMARAD! Az igazi trükk, amivel mindez elérhető, amit senki nem oszt meg....

Üzleti Farkas 2019.06.10. 15:02:57

Szia Alinda!

Ne haragudj, most látom, hogy írtál. Hát röviden válaszolva, ahogy látom neked semmi másra nincs szükséged, csak kitartásra. Ez nem megy mindig egyről a kettőre. Maratont kezdtél el, nem egy sprintet.

Az, hogy az én trükkjeim pl az említett provokálás, bejöttek nálam az azért van mert nem csak simán trollkodtam ide-oda. Tudatosan oda trollkodtam ahol a célközönségem van. Te tudod ki a célközönséged?

Nincs olyan amit állítasz, hogy van egy trükk amivel mindez elérhető csak senki nem osztja meg. Különösen az én esetembe, mivel minden pillanatot, adatot, statisztikát megosztottam. De vannak marketing guruk akik visszatartanak hasznos infokat akár még fizetős eseményeken is.

Az, hogy a tartalom milyen minőségű, nem te döntöd el. Saját példám és jó tanulság állandóan magamnak: van egy poszt amire azt mondom, hogy felrobbantom vele az Instragramot mert szerintem annyira jó, fele annyi lájkot ér el mint az amire azt mondom, hogy ahh ez a poszt nem lesz rossz egy 200 lájkot elér majd. Aztán lesz 400... Mi, tartalomgyártók csak megítéljük a poszt minőségét, hogy sz@r e vagy sem. Utána majd eldöntik a követőink.

Ha ez nem lenne igaz és egy ordas nagy kamu lenne, szerintem megbuktam volna én is és mindenki akinek sikerült. Hosszú távú sikereket nem lehet elérni ámítással.

Ez egy sokoldalú, klompex dolog. Ez benne a trükk. Ezt nem csak tudni, érezni kell. Annyi mindenből áll össze. A hashtegek, a helyszín, hogy mikor teszed ki, milyen a caption, milyen a poszt, hogy teljesített az első 10 percbe, hányan mentették le, kommenteltek, küldték el és még sorolhatnám. Tarts ki és megjön az eredmény amit vársz!

Hajrá! Szép napot!
süti beállítások módosítása