Futtassunk fel egy instagram profilt 4.rész: Első hét
2019. április 14. írta: Üzleti Farkas

Futtassunk fel egy instagram profilt 4.rész: Első hét

Képtalálat a következőre: „instagram”

Na hát eltelt az első 7 nap, vagyis egy teljes hét. Te jó ég. El se hiszem. Gyorsan telik az idő.  A bloggal annyira nem tudtam foglalkozni mint terveztem. Sok dolgom volt és mindig az insta oldalt helyeztem előtérbe. Ha volt időm prioritásban mindig azt tettem előre. Így a blog kicsit szegényes.

A blogba alapból is csak az eredményeket akartam leírni és összeszedni. Igazából ezt is csinálom. De hát jól pörgött az insta oldal, szóval mondhatnám azt, hogy az eredmények önmagunkért beszélnek. De azért tényleg összeszedem, jó látni egy helyen őket. Kezdjük is ezzel a képpel:

Ez a táblázat bármikor elérhető ITT. Na egy kicsit kielemzem ezt a táblázatot.

  • Az első két nap mindent tekintetben tarolt. De ott rengeteg időt fektettem az egészbe. Beakartam robban a köztudatba mint egy atombomba, pénzköltés nélkül. Erről mindenképp olvass ITT!
  • Ha a 27 óra alatt elért eredményeket összevetjük az egész hetivel akkor... fölösleges. Te is látod mennyire megnyomtam tényleg. Hiszen 27 óra alatt jött 911 oldal nézés. Valószínű ez egyébként a trollkodásnak köszönhető
  • Na de azért mégis elértem egy 200 követőt. Ez volt a célom. Így akartam itt ülni vasárnap este, hogy megvan a 200 követő. Fontos, hogy te is tűzz ki magad elé ilyen célokat. Már csak a motivációd fenntartása miatt is, kellenek az apró örömök.
  • Elérésre, az első nap után 2000-et lőttem be. Megrészegített az, hogy ennyire jól pörög. Meg is állt 1465-nél. De mai (vasárnapi) eredmények nincsenek meg. Az is kell persze. Az ide is frissítem éjfél után:
  • Tehát nem fontos, hogy elérd mindig a célod. Elégedett vagyok, hogy a vasárnapi eredményekkel valószínűleg több mint 1500 embert az oldalamra csábítottam, ha csak 1 másodpercre is.
  • A lájkok viszont nagyon pörögtek. A posztok is jót mentek. Azok majdnem 3200 emberhez elértek. Csomó komment érkezett. Üzeneteket kaptam. Szóval fergeteges hét volt, köszönöm mindenkinek. Lejjebb még két képet tudok mutatni az eredményekről.

Hogy tudod hasznosítani azt amit az elmúlt héten csináltam? Olvas el mind a 4 részt. Ültesd át a te instaprofilodba az olvasottakat, persze szabd át. Ami nálam működött nálad nem biztos. Egy virágkötő szalon nem sokra menne ezzel, de ha átülteti az én tanulságaimat, akkor az már patika lesz.

Kellemes hetet, nyomjátok meg a hétfőt!

  

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr8114764236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása