Cápák között 3. évad 4. rész ötletek véleményezése
2021. március 14. írta: Üzleti Farkas

Cápák között 3. évad 4. rész ötletek véleményezése

Már a 4. részen is túl vagyunk, ám ezúttal nagyobb befektetési kedvvel keltek a cápák, de az ötletek is jók voltak most. Nézzük át együtt, hogy én miként láttam a műsorban bemutatott vállalkozásokat.

 

Ötlet neve: Momopel

Befektetés: 20 millió ft, 10% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: 

Mosható pelenkákat álmodott meg és készített el az úr, melyből egyet ő is magára húzott a műsor kedvéért és abban állt a cápák elé.

2 csomag pelenka ára azonos 1 termékkel. Ebből 50% a haszon rajta. Egy teljes szett kb 200 ezer forintra jön ki, mert 21 db kell egy gyerekhez a mindennapi élethez.

Egy kisbaba kb 5000 pelenkát használ el, így akár a szülő 100 ezreket is spórolhat.

Videó: 

 

Nem kapott befektetést.

Üzleti Farkas vélemény:

Semmi innovatív elem, semmi újdonság nem volt az ötletben. Ezt a cápák is elmondták.

Szabina furán reagált az elhangzottakra, nem igazán értettem ezt a stílust. Szerintem itt is - mint múlt
héten - úgy volt vágva, hogy mi nézők lemaradtunk lényeges dolgokról. Kevés az idő...

Az ötletben én csak a környezetvédelem miatt látok valamit. Azt nem értettem, hogy ezt miért úgy tálalta a “feltaláló”, mintha feltalált volna valamit.

Szerintem sikeresebb tárgyalás lett volna, ha úgy ment volna oda, hogy: “Hello cápák, a kisbabák csak születnek és születnek, az állam is támogatja most ezt, vegyünk el egy szeletet a tortából a Pampers elől és közbe védjük a környezetet. Magyarországon még nincs telítve a piac. Mit szóltok?” De hát ez nem így lett elmondva. Látod mennyi múlik a tálaláson?

 

Ötlet neve: Boro-Coffee

Befektetés: 20 millió ft, 10% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: 

A hölgy egy idős bácsi révén kávépörkölő eszközökhöz jutott és 2 év tesztelési időszak után előállt egy magas minőségi és a cápák elmondása alapján egy nagyon finom kávéval.

Az utóbbi 3 évben duplázták a bevételüket, tavaly 20 millió volt. Egy zacskón 60-110% profit van, 1000-11000 között van
a termék ára.

Az Emagon is vásárolható a kávé, de 80%-ban a saját webshopjukban értékesítenek.

Videó: 

 

10 millióért fektetett be Balogh Levente, 20% tulajdonrészért.

Üzleti Farkas vélemény:

Levente első kortyolása után tudtam, hogy ajánlatot tesz, mert: a kávé egyre nagyobb biznisz.

Egy szimpatikus, alázatos és tettre kész hölgy állt előtte, aki 2 évig fejlesztette termékét a piacra dobás előtt és azóta minden évben megduplázta a bevételét.
Le a kalappal, gratulálok neki innen is!

Ez a tökéletes recept egy befektetéshez. Egy motivált és eltökélt vállalkozó, plusz egy minőségi termék. Nem is kell több.

Balogh Péter is ajánlatot tett, ám a hölgy Leventének tett egy ellenajánlatot, amiben 5%-kal kevesebb tulajdonrészt ajánlott fel, melyet Levente el is fogadott.

Sajnos én kapszulásat iszok most, de mindenképp szeretném kipróbálni majd és sok sikert kívánok nekik!

Ötlet neve: Pop.holiday

Befektetés: 60 millió Ft, 10% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: 

Kis mobilházak, amelyek szinte bárhol telepíthetőek. 26-60 négyzetméter egy ilyen lakás.

Falukba, erdők közepére vinné el az ötletgazda. Nem eladni szeretné, hanem kiadni 50 ezer/éjszaka áron. Kb 40 ezer lenne a bevétel rajta.

10-11 millió összerakni egy ilyen házat, 15 millióért lehetne eladni. András ebben látta a lehetőséget, de az első válasz után ki is szállt az üzletből, mert az úr semmiképp sem szeretné eladni őket.

8 egységet tervez, 1 ház 180 napra kiadva 9 milliót termelne évente.

Videó: 

 

István 45 millióért 27%-ot kapott, míg Péter 9%-ot kapott 15 millióért.

Üzleti Farkas vélemény:

Jó ötlet és tökéletes megvalósítás.

Az ötletgazda az élete különböző területein szerzett tapasztalatait nagyon jól kamatoztatta, ennek eredményeként született meg ez a tinyhouse.

A szakmaiság is jó hátteret ad, így nem csodálkoztam, hogy 3 cápa is versenybe szállt a cégért.

Nagyon jól járt a 2 cápával.

István egy mondatát emelném ki:


“Azon gondolkozz, hogy egy nagyobb dologban lesz kisebb részed vagy kisebb dologban nagyobb részed.

 

Ötlet neve: Munch

Befektetés: 15 millió Ft, 5% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: 

A Munch lényege, hogy éttermek, bisztrók, pékségek eladhatják azt az ételt, ami nagy valószínűséggel a kukába landolna.

Kb 40% kedvezményt kap a vásárló, aki a Munchot választja és ezért cserébe egy meglepetés csomagot kap.

A fizetett összegből, kb 25% a Munch haszna.
Most terjednek el országszerte, később a külföldi piacra is szeretnének belépni.

Videó: 

 

A cápák összedobták és mindenki kapott 1%-ot, 3 millióért cserébe.

Üzleti Farkas vélemény:

Kb 1 éve tervezem, hogy elmegyek munchozni, erre a Munch jött el a nappalimba.

Az ötlet 10/10, világméretű probléma az ételpazarlás és nagyon örülök neki, hogy vannak, akik szeretnének változtatni ezen.

A Munch egy működő ötlet és olyan fiatalok állnak mögötte, akik biztosan sikerre viszik a cápák nélkül is.
Szerintem ezzel ők is tisztába vannak és leginkább a reklám miatt mentek be. De hát milyen jól tették!

Megkapták a kért pénzt és ezzel az 5 cápa áldását is az ötletre. Ők is tudták, hogy nincs szükség rájuk, de ezzel időt spóroltak nekik és nagyobbat tudnak lépni így.

Hajrá srácok, mostmár nem halogatom a munchozásom és jövőhéten pótolom. (Már ha nem kapkodják el :D)

 

 

Neked hogy tetszettek az ötletek?

Mondd el Instagramon kommentben!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr8016461034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása