Mi történt? Mi lesz az Instagrammal? Mi lesz a bloggal?
2019. május 09. írta: Üzleti Farkas

Mi történt? Mi lesz az Instagrammal? Mi lesz a bloggal?

Holnap jön egy összefoglaló cikk, az első 1 hónapról az Instagramon, de hogy megérts mindent, olvasd el ezt is!

Képtalálat a következőre: „business”

Nem szoktam magyarázkodni, meg minek magyarázkodnék? Azt se tudja senki, hogy ki vagyok mi vagyok. De mégis megteszem mert nagy hévvel indultam, az Instán robbantottam, gondoltam itt is a blogon is majd szárnyalok. Aztán ment a munka keresés ezerrel nem sok időm volt még blogolni is.

Apartmanház vezető lettem a Király utcában. Jó fizuval szóval arra fordítottam minden időt energiát. De az Instagram oldalam annyira ment, hogy nem bírtam abbahagyni. Főleg, hogy jöttek a mérhető eredmények. Főleg, hogy láttam, hogy mennyi embernek segítek a posztjaimmal. Szóval úgy éreztem, hogy nem hagyhatom abba. Azt folytattam is. Innen is köszönöm azoknak aki az eleje óta követnek. Mikor volt az eleje? Április 7. Igen, már több mint egy hónapos az Üzleti Farkas(Itt eléred: @uzletifarkas). Az elért dolgokról, mit hogy csináltam, hogyan játszottam ki az Instagram algoritmusát, hogy értem el 1000 követőt 1 hónap alatt, lesz majd egy összefoglaló cikk.

Na de az apartmanházas munka off lett. Elmentem egy ingatlan "start up"-hoz. Két hét után az is felejtős lett. Szóval elkezdtem marketinges melókat keresni, mert élek-halok a marketingért. Amikor ezzel foglalkozok, akkor nem érzem úgy, hogy dolgozok. Eddig szabadúszóként dolgoztam csak, úgyhogy ideje volt csapatba valami cégnél is tapasztalatot szerezni. De nem könnyű munkát keresni. Eddig mindig azt mondtam, hogy az nem talál munkát aki nem is keres igazán. Pffffffff. Nem. Nehéz, tényleg. Nem jól csinálják ezt a cégek. A Telekomhoz beajánlottak, 2 hónap volt a jelentkezés után mire megindult köztünk a kommunikáció. Annál a Telekomnál akiknek égető szükséglet feltölteni a népligeti főhadiszállást, amit még Tony Stark is megirigyelne. 

Na de elég a rizsából, mi lesz az @uzletifarkassal és a bloggal?

 

Nos, az Instagram oldal menni fog ugyanígy a megszokott minőségben. Tehát hasonló színvonalú oktató, motiváló posztok lesznek amik a közösség erejére építenek. Nagyon bejött nektek a sztoris szavazás. Az is marad. Később lesz majd, hogy kérdezni tudtok tőlem. Ezt az ötletet az inspirálta, hogy egy ilyen kis oldalon, mint ami jelenleg van, már az első 1 hónapba 5 ember kért tanácsot tőlem. Nagyon köszönöm, hogy bizalommal fordultatok hozzám, írjatok nyugodtan, segítek ha tudok. Még valami sztori kvíz is a fejembe van, de a koncepció még nem tiszta.

A lényeg: Instagramon nem lesz változás.

A blog:

 

Kitettem sztoriba egy kérdést, hogy olvasnátok-e ha blogolnék. Az emberek fele szavazott, 91%-kal az nyert, hogy olvasnátok. De miről fog szólni? Ezekről a témákról:

  • Marketing, értékesítés fejlesztése, trükkök, praktikák. Pl.: Mi az a remarketing?
  • Közösségi média marketing. Szintén trükkök. Pl.: Hogyan játszd ki az Instagram algoritmusát. Leginkább: Instagram, Facebook. Egy kevés Twitter, LinkedIn stb.
  • Minden ami vállalkozás. A legapróbb dolgok amiket eddig megtanultam. Próbálom majd úgy körbe járni a témát, hogy mindenki találjon hasznos dolgot benne. Pl.: Adózási formák. Te tudod mi az a KATA? De akár jogi témákat is körbe járnék KFT alapítása, kit milyen felelősség terhel.
  • Passzív jövedelmek kialakítása
  • Vállalkozás ötletek
  • Minden olyan segítség a fent említett témákba, amikkel mások még nem foglalkoztak. 

Így hirtelen ennyi van a fejembe. Még tisztáznom kell ezeket magammal. De király, hogy magammal, mert egyedül viszem az egészet. Heti 1-2 cikket tudok garantálni, nem szeretném ha a mennyiség a minőség rovására menne. Nyilván az első a munkám lesz. Értékesítő leszek.

Gondolkodtam azon is, hogy mennyire káromkodhatok itt. Elvégre 18+ a tartalom. Több teszt bizonyította, hogyha egy előadó elejt egy káromkodást, akkor jobban figyelnek a nézők. De ne arra gondolj, hogy idehozom a nyócker szlenget. Egy b@asszus, b@aszkinál nem mennék messzebb. 

SEGÍTS!

Adj cikkötletet. Te mit nem tudsz? Mi érdekel? Mit tanulnál? Mi lenne hasznos neked? Bármilyen ötletet várok, akár instán akár e-mailben: uzletifarkas@gmail.com

Köszönöm, ha velem tartasz és elolvastad! Ja és, kövess be baszki: @uzletifarkas !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr2614816618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása