Zene mint üzlet. Mit hoz egy TV megjelenés?
2019. november 02. írta: Üzleti Farkas

Zene mint üzlet. Mit hoz egy TV megjelenés?

Olvasási idő: 4 perc

 

Egy médiaplatform megjelenésnek komoly értéke van. Első körben nyilvánvalóan a nézettség szempontjából. Ma már, amikor a TV és a Youtube nézettsége vállvetve harcol és időről időre egyre jobban dől a mérleg nyelve az internetes tartalom felé, addig a hagyományos médiumok az "örök tutikkal" mint az X-Faktor, hozzák a kötelezőt és rengeteg nézőt hoz amikor megy az adás és utána is amikor lecseng. Folyamatosan generálja a nézettségeket a közösségi médiában. De mit hoz egy pillanatnyi megjelenés a TV-ben? Megnéztük, mert egy barátom, Zseethoven időt kapott a képernyőn a nagysikerű RTL shownál.

xfaktor.jpg

Kép forrása

Akik olvasták az előző cikkem jobban bennfentesek a sztoriban, KATTINTS IDE és betudod pótolni ha kimaradt. 

Ott vagy, nézd!

Nos így, hogy mindenki felvette fonalat, folytassuk ott, hogy lement az adás. Az első reklám előtt a 20. perc körül kezdődik amikor megjelenik Zseethoven. Mind a 4 szombat este átmentünk hozzá és néztük, vártuk, hogy megjelenjen. Utolsó adásra össze is jött és még poénkodtunk is, hogy tuti így lesz. Sajnos úgy hozta a sors és a vágók, hogy lényegében egy montázsba kerület bele, 4 másik előadóval akik szintén jól teljesítettek és 4 igennel jutottak tovább a következő fordulóba. Nézhetjük úgy, hogy a figyelem 25%-át kapta meg, bár az előadott saját zenéjéből leadtak 1 percet, ami közel az eredeti fele. 

75285827_132517131487539_2215364549551325184_o.jpg

Oké, de akkor mit hoz egy TV megjelenés?

Kezdem a jackpotnál, ami ebben a szériában Manuellel is megtörtént. Az első adásban nagyon jól össze volt ez hangolva. Nagy szerepet, közel 10 percet kapott. Egy kedves, szívet melengető sztorival jött és egy sláger zenével amit a cimborájával írtak ketten. Mivel automatikusan továbbment, Byealex meglátta a lehetőséget benne mint a USNK-ben is és segített neki, hogy a GoldRecords Hungarynél ki is adjon egy profi videóklipet. Pár órával az adás előtt debütált, hatalmas siker az X-Faktorban, hatalmas siker Youtube-on. Kevesebb, mint 1 nap alatt elérte a Youtube Felkapott 1. helyét és napokig nem került le onnan. Jelenleg 3,3 milliónál jár. Az Instagramon is annyi követője lett pár nap alatt, amennyiért minden influencer imádkozik. Most éri el a 40 ezret. 1 hónapja volt az első adás, 10 percet szerepelt és még mindig trend. Tehát itt ennyire egyszerűen leírva is látszik, hogy még mindig mennyit hoz egy TV megjelenés és mekkora utána a lecsapódás és a lecsengés a közösségi média top platformjain.

Zseethoven esetében sajnos még csak a negyede sem jött össze. Pár ezerről beszélünk nézettségben és pár százról követőkben, feliratkozókban. Kontrasztba helyezve nagyjából viszont tükrözi a különbséget az, hogy az egyikük 10 percet töltött fő műsoridőben, a másikuk 1 percet egy montázsban. Mi is előtte töltöttük fel kicsivel, hogy jobb legyen az elérése a klipnek de nem volt haszna így. De a lényeg, hogy hozott valamit, ha nem is annyit amennyit vártunk tőle. Ebből kell kihozni még többet.

VV Olivér nemrég töltött fel Youtube-ra egy videót, amiben van egy jó gondolata. A műsorkészítők és a vágók döntik el lényegében, hogy valakiről milyen kép alakul ki, milyen embernek látják őt a nézők, mert ők döntik el, hogy mit és mennyit mutatnak belőle. Ő is említi, hogy rengeteg rossz pillanatát nem mutatták meg és szinte csak a jó oldala ment le adásba. Kell a műsor, őt meg ellehetett adni, mert vicces volt, show-t csinált. Ez kell az embereknek. Ezért is nem értem akik felülnek arra vonatra a mostani X-Faktorban, hogy "a hülyeséget mutatják percekig, a tehetségeseket meg alig". Egy olyan ország vagyunk akiknek a nagy része a Mónika show-n nőtt fel. Ezért eladhatóbb a gitár törés, mint egy szép éneklés. �‍♂️

Akkor hogyan tovább? 

Valami mindenképp elindult, ezért várjuk, hogy növekedjenek a számok. Ma újra adásba kerül, ha továbbjut vasárnap is. Próbáljuk kihozni a maximumot a helyzetből. Épp ezért most egy kis lökésként egy régi, nem használt Google fiókkal feltöltöttem amit előadott a válogatón. De ugye leveteti az RTL, ezért csak ráközelítve maradhat fent, mint látható. Muszáj volt, ki kell maxolni ezt az X-Faktor megjelenést. Csináltam egy lejátszási listát az idei széria fellépéseivel a többi előadóval összegyűjtve. Vele kezdődik, nehogy kimaradjon valakinek. Kellenek az ilyen zsiványságok.

Ha lement a 2 adás ismét jelentkezem, addig is kövess minket, nehogy lemaradj bármiről:

Üzleti Farkas Instagram

Zseethoven Instagram

Zseethoven csatorna, hogy feliratkozz! 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr5715283662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása