Cápák között 3. évad 2. rész ötletek véleményezése
2021. március 05. írta: Üzleti Farkas

Cápák között 3. évad 2. rész ötletek véleményezése

Instagramon kommunikálok, de most, több mint 1 év után szükség van a blogra, hogy az ötletek bemutatását tartalmazó videókat be tudjam neked mutatni.

 viktor-jakovlev-z60cwrl6oxa-unsplash.jpg

A szöveg ugyanaz, mint ebben az Instagram posztban, így ha azt már olvastad, akkor csak a videókat nézd meg.

 

Ötlet neve: Ölelhető párnák

Befektetés: 5 millió ft, 10% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: Ölelhető, gyapjúból készült párnákat készített a hölgy. A fő termék, “Muci” 25 ezer forintba kerül és 15 ezer forintért gyártatja. További altermékek is elérhetőek, különböző formákban.

Azoknak szól a hölgy szerint, akik egyedül érzik magukat és szeretnének ölelést kapni.

8 db teszt termék mind el lett adva.

Pár hónapos az ötlet és a vállalkozás.

Videó:

 

Nem kapott befektetést.

 

Üzleti Farkas vélemény:

Nem rossz ötlet és biztos van rá igény, de nem érzem úgy, hogy ez egy olyan termék, ami annyira hűűű de jó, hogy elég lenne 1 termékes webshopnak, mint pl a múlt heti Forever Hands.

A 15 ezer forintos gyártási költség szerintem túl magas, találnia kell olcsóbb gyártót. A 25 ezres eladási árat szintén túl drágának tartom.

Korán ment szerintem a műsorba, ez egy 1. szinten álló vállalkozás. Én a helyébe üzletekbe jutattnám be és nem én magam árulnám.

Nem tartom egyedi ötletnek és ezért kérdéses, hogy megállja-e a helyét a piacon, egy 25 ezres párnával.

 

Ötlet neve: Falusi kosár

Befektetés: 5 millió ft, 10% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: Termelőktől érkező termések közvetlenül hozzád. A hölgy egyedül intézte idáig az egész folyamatot, jelenleg csak Budapestre szállítanak ki.

A kosárérték a webshopjában 6-10 ezer forint között mozog. Sok a visszatérő vásárló. Nagyjából 30%-os profitja van rajta.

Terjeszkedni szeretne, minden cápa tett ajánlatot.

Videó:

 

Tomán Szabina és Balogh Levente beszállt az üzletbe 5-5 millióval 10-10%-ért + Moldován András mentorálja.

Üzleti Farkas vélemény:

Nagyon jó ötlet és kezdeményezés. Minden ilyen megmozdulást támogatok, mert szerintem fontos, hogy ne menjen át 8 partneren az árú.

Itt egy plusz szereplő van, - a szállító - ezt a szerepet tölti be a hölgy. Nem csak zöldség és gyümölcs, hanem fűszerek, borok, szalámik is elérhetőek.

Örülök, hogy kapott befektetést. Én biztosan az ügyfele leszek, mert régóta keresek magas minőségű termékeket.

Van már amúgy több hasonló és működő ötlet, de ez téged se riasszon el semmitől.
A Facebook előtt is volt MySpace.

De ki MySpacezik ma már?

 

Ötlet neve: Healtchy

Befektetés: 25 millió ft, 10% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: Programozóknak szóló, életmód váltó program a Healtchy, amit 2 programozó srác talált ki.

3 hónapos a program, amihez jár egy mérő eszköz is, 300 ezer forint a díj. Még nincs vásárlójuk. 2600 ügyfélre 750 millió profitot számoltak, 3 év alatt.

Az ügyfél tud üzenni az appon belül diatetikusnak, edzőnek, pszichológusnak.

Videó:

 

Nem kaptak befektetést.

Üzleti Farkas vélemény:

Vagy furán volt megvágva a műsor vagy nem mondtak el mindent, mert én őszintén, nem teljesen értem, (visszanézés után se) hogy pontosan mit is kapok 300 ezer forintért. Ha mégis értem, akkor viszont keveslem.

Szabina rá is tapintott a lényegre. Havi 100 ezerért én is azonnali választ szeretnék kapni a kérdéseimre.

Nekem úgy hangzott, mintha azért lenne 300 ezer az ára, mert progamozók a célcsoport, nekik meg sok pénzük van. Őket idézem: “Mivel 3 hónapra annyiba kerül, mint egy új okostelefon, ezért tudjuk, hogy megengedhetik maguknak.” Nem teljesen értem ezt a kijelentést. Nem tudom milyen árakkal mozog egy életmód tanácsadó, de szerintem ezt nagyon nagyon túlárazták.

Az ötlet nem rossz, de nem világmegváltó és még nem indultak el, így kicsit korán mentek a műsorba ők is. Sokan rámentek már a programozókra ilyen téren. Gondolom azért a programozók a célcsoport, mert ők is programozók. De ez nem jó indok szerintem.

Én írok, dizájnolok, tanulok, olvasok a gépen és pont ugyannyit töltök a laptop előtt, mint egy átlag programozó. Én is tökéletes célcsoport lehetnék, nem?

Szerintem havi 10-20 ezerrel lenne érdemes elindulniuk és építeni egy közösséget az egész app köré, közben pedig folyamatosan emelném az árakat. A célcsoportot bővíteném mindenkire, aki gép előtt dolgozik, a titkároktól a mérnökökön át az összes szabadúszóig.

Pluszban rámennék cégekre is, hogy vegyék meg ezt a csomagot az összes alkalmazottnak egy nagyon kedvező áron.

 

Ötlet neve: Brilliance

Befektetés: 99.9 millió ft, 3% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: 

25 éve kezdték, édesanyuk 40 ezer forintjából.

Ma meghatározó tisztítószer gyártó cég, melynek 2020-as bevétele 1,2 milliárd forint volt. De az idáig vezető útjuk nagyon hosszú lehetett.

Bio- és ökotisztítószerek piacán szeretnének egy nagyobb szeletet a tortából, ezért is mentek a műsorba.

A befektetésből napi 200 tonnára növelik a termelést.


Videó:

 

Moldován András lett a befektetőjük, aki 100 millió forintért 5% üzletrészt és osztalék elsőbbséget kért. A pénzen felül a kapcsolatai által szeretne segíteni a cég növekedésében.

Üzleti Farkas vélemény:

A 2 testvér ott tart, ahol én is szeretnék 25 év múlva. Jó volt hallani, hogy nyitnak az új dolgok felé és követik a “tisztítószer trendet”.

Kevés vállalkozó mer megújulni és sokszor pont ez a haláluk.

Ez egy kész és jól működő cég. Szerintem ilyeneket várnak a cápák leginkább.

András jól döntött. Sokat tud majd segíteni nekik.

 

Köszi, hogy elolvastad, remélem hasznos volt.

Holnap újabb cikk érkezik, hiszen ma, pénteken újabb rész következik.

Tarts velem, kövess Instán, hogy naprakész legyél.

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr4516451464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása