Cápák között 3. évad 5. rész ötletek véleményezése (+ videó)
2021. március 21. írta: Üzleti Farkas

Cápák között 3. évad 5. rész ötletek véleményezése (+ videó)

Lement az újabb adás, így örömmel ültem le a laptop elé, hogy elmondja a saját véleményem a bemutatott ötletekről.

Nézd meg a videót, olvasd el, hogy én hogyan vélekedek a látottakról és mondd el kommentben, hogy neked mi a véleményed. Várom!

ali-abdul-rahman-qduqoas4fha-unsplash.jpg

Most tudtam volna bőven beszélni 1-2 ötletnél, így ami nem fért el az Instagram posztban, azt most itt pótolom.

 

Ötlet neve: Bujtsy

Befektetés: 16 millió ft, 6% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: 

Babzsákra hasonlító bútordarab. Anyaga kívül, idézem: “nem nyusziból készült, de olyan puha mint a nyulak szőre.” Belül memóriahabos bélést kapott.

2 hónapos a cég, 33 darabot adtak el és 5 millió bevétel származott ebből. A fő termék 235 ezer forint, a kisebb 125 ezer.

A pénzt üzletfejlesztésre és fizikai bolt nyitására költené. Az ötletet amerikában látta a hölgy. Ott működik.

Videó:

 

Nem kapott befektetést.

 

Üzleti Farkas vélemény:

A cápák stílusa nekem mostanában hagy maga után kívánni valót, nem tudom, ti hogy vagytok ezzel. De a pitchelő sem szent, ezt se mondanám. Szerintem kellemesebben is elbeszélgethetnének.

Múltkor említettem a fura műsor vágást. István mondta, hogy miután kiszállt még 15 percig beszélgettek. Ebből 5-6 percet láttunk mi.

Az ötlet szerintem jó az amerikai piacra. Hatalmas házakba hatalmas helyen elférnek ezek a hatalmas ágyak. De itthon nem látom ennek a helyét. 1-2 luxus lakásba oké-oké, tök jó lehet.

A hölgynek igaza volt, hogy “erre a termékre nem igény születik a vásárlóban”. Megveszi valaki, mert tetszik. Ennyi. Egy mellékvállalkozásnak jó lehet, de a szűk célcsoport miatt én nem erre alapoznám a karrierem. Talán a viszonteladók segíthetnek.

Említette a hölgy, hogy ez egy lovebrand. De tudod is, hogy mi ez? 

Lovebrand az, ahol általában 1 fő termék van, ami önmagában annyira jó, hogy eltartja az egész vállalkozást. Ilyen például az első adásban is bemutatott Forever Hands. Az ilyen termékeket még azok is imádják, akik nem vennék meg amúgy maguknak.

Ahogy múlt héten a pelenkás fickónál, itt is szerintem a tálalás volt elrontva. Én ezt mondtam volna:

"Hoztam amerikából egy luxus terméket. Olyan mint a babzsák, csak a memóriahab miatt ez sokkal nyerőbb, kényelmesebben. Az ára és a helyigénye miatt nagyobb lakások tulajdonosai a célcsoport. Az első évben így is 3000 darabot szeretnék eladni, ezt leginkább infulencer kampánnyal érném el, webshopos értékesítéssel. A bevételt visszaforgatva pedig szeretnék nyitni egy fizikai boltot, hogy akik nem biztosak a vásárlásban kipróbálhassák a termékemet." Röviden ennyi.

Szerinted így se kapott volna befektetést?

 

Ötlet neve: Kresz suli mobilapp

Befektetés: 5 millió ft, 10% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: 

Szerintem ezt nem kell túlmagyarázni:

Megcsinálta a srác azt, amit a Kresz központnak már rég meg kellett volna.

Lényegében a 4000 forintos Kresz tankönyv bele van sűrítve egy appba, plusz a kérdéseket is tudod játékosan gyakorolni.

899 Ft az app, ha minden funkcióját szeretnéd használni, 14 ezer letöltésnél járnak és több mint 350 fizető vásárlójuk is lett úgy, hogy még csak Androidon rendszereken fut. A pénz az IOS-es verzió lefejlesztéséhez kell.

Videó: 

 

István 51%-ért cserébe odaadta a kért 5 milliót és segít neki, őt idézve: "Fogom a kezét."

 

Üzleti Farkas vélemény:


Tök jó ötlet és nem csak ült rajta a srác, meg is csinálta.
Ezt így kell.

István inkább az emberbe fektetett be, mintsem az appba, pedig abba is van lehetőség.

Mivel a Kresz nem változik állandóan és eléggé fix minden tekintetben, ezért ezt egyszer kell tökéletesre megalkotni, hogy utána megkerülhetetlen legyen.

Az a generáció, akik az okostelefonakkal együtt nőttek fel most lesznek jogosítvány érettek és ők nagyon jó piac ehhez, mert ők nem a könyvet akarják lapozgatni.

Szerintem a srácnak ez egy jó kiindulópont lesz, amivel rengeteg tapasztalatot szerez és lesz egy ennél nagyobb szabású vállalkozása. Lehet akár a szülei cégét viszi tovább és abból csinál valami nagyot.

Hallani fogunk még róla biztosan. Remélem eszébe jut még 1-2 hazai app, mert sok terület igényel egy ilyet. A nyilvános WC-k is nem olyan rég kaptak appot. Neked van ötleted? Akkor ne is mondd el, csináld meg inkább ;)

 

Ötlet neve: Simple On You

Befektetés: 15 millió forintért 10%-ot kínáltak.

Ötlet bemutatása: 

A Barátok köztből is ismert Tilda, vagyis Szabó Erika és testvére olyan pólókat és ruhaanyagokat készítenek, melyekre magyar festmények, versek, gondolatok és más, kultúrával kapcsolatos dolgok vannak rányomtatva.

Gyártósort szeretnének a pénzből, ami szublimációs nyomást használ, ami az egyik (szerintem) legjobb.

Tervbe van, hogy a géppel bérgyártók lesznek. Jelenleg ők is valakivel gyártatják a pólókat, kb 2 ezer forintért, ők átlagosan 8 ezerért kínálnak egy pólót.

Videó: 

 

Senki se fektetett be, nem úgy látták hogy ide kellene befektető.

 

Üzleti Farkas vélemény:

Anno a BP Shop csinált hasonlókat, de csak kollekciókban valósították meg őket. Így az egésznek volt egy fajta limitáltsága.

Abszolút jó ötletnek tartom. Az eredményeik is ezt igazolják. Másfél év alatt 30 milliós árbevételt tudtak csinálni, amiből 40% profitot realizáltak.

Minden kezdő vállalkozás álma.

Szeretem, ha egyetértünk a cápákkal és én is arra gondoltam a pitch végén, hogy nekik nem befektető kell, hanem pénz a fejlesztéshez. Idővel szerintem megszerzik ezt az összeget, de ehhez felesleges lenne egy befektető.

Erikának pedig tökéletes plusz láb a színészkedés mellé, jól tette, hogy belevágott valamibe.

Abszolút hiánypótlónak gondolom ezt a vállalkozást. A fiatalokat így lehet közelebb hozni a magyar kultúrához, nem a Kőszívű ember fiaival... Hasonló nekem a POKET zsebkönyv ötlete.

 

Ötlet neve: Anjuna pops

Befektetés: 50 millió Ft, 5% tulajdonrészért

Ötlet bemutatása: 

Indiai útja során találta ki a vállalkozó ezt a jégkrémet. Lényegében egy pálcikás jégkrém felturbózva, a cápákat idézve “nagyon finom”.

Tavaly 34 Sparba bejutottak, idén 300 üzletben lesznek elérhetőek. Ők voltak a vizes VB jégkréme, 2020-ban 110 milló volt a bevétele.

A szezonalitás miatt nem élték túl a teleket, így hitel után kellett nyúlni, melyből mostanra is maradt még 63 millió forintnyi tartozás.

Videó: 

 

Levente felajánlott 10%-ért cserébe 25 millió forintot, de ezt elutasította. Más ajánlat nem érkezett.

Üzleti Farkas vélemény:

Volt valami fura nekem a srácban, de nem az, amit István így kiemelt. Szerintem ez még becsülendő is, hogy megélt a pókerből, - bőven - világot látott, de hazajött azért, hogy alkosson valami maradandót.

Szerintem nekem az volt a fura egy ideig, hogy látszott rajta a hitel miatti aggódás, mert utána sokkal felszabadultabbnak éreztem; úgy en bloc az egészet.

Nagyon jó példa ő arra, hogy mennyire nehéz vállalkozni és hogy milyen az, amikor minden kötél szakad, de te akkor is kitartasz a célod mellett. Le a kalappal előtte.

Remélem helyre jönnek a dolgai és pozitívan alakul majd ez a jégkrémes sztori. Jó az ötlet, ha tényleg finom, akkor meg nem kell tovább ragozni...

Ideje letaszítani a trónjáról az Algidát, mert túl kényelmesen ül ott már 30 éve.

Mag a termék és az ötlet nagyon jó a sokoldalúsága és újdonság hatása miatt. Tök jó lehet elvinni a párod randizni ide, de anyukámmal is szívesen elmennék és a turistáknak is "must try", ha országunkban járnak. Majd. Egyszer. Valamikor.

 

Neked hogy tetszettek az ötletek?

Mondd el Instagramon kommentben!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr416472812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása