Miért jó ha a vállalkozók segítik egymást? Itt egy jó sztori
2019. július 22. írta: Üzleti Farkas

Miért jó ha a vállalkozók segítik egymást? Itt egy jó sztori

Olvasási idő: 3 perc

Nos, ha csak 10 másodperced van akkor elárulom gyorsan, hogy azért jó ha a magyar vállalkozók segítik egymást, hogy akkor olyan csodaszép dolgok születnek, mint a fent látható logó. Igen, komolyodik az oldal, lassan 2000 követőm van, így ideje volt már. Jókor kezdtünk el beszélgetni Gazdig Bence grafikussal. Mondom is a sztorit.

Akiknek tetszettek az eddigi cikkeim és várták a következőket, azoktól egy gyors elnézést kérek. Őszintén: nincs rá időm. De igyekszem ezen változtatni és több cikkel megjelenni.

Na de... hogy ismerkedtünk meg?

Igazából Bencével a közös kapcsolatunk is úgy indult, mint az oldal eddigi történelmében mindenkivel. Elkezdtünk valamiről beszélgetni amiről egyezett a véleményünk. Azóta annyit beszéltünk, hogy feltekerni sem tudtam, hogy miből indult ki a társalgás. Bár valószínűnek tartom, hogy reagált egy Intsagram Story-ra. Látod ezért jó, olvasd el a cikket, hogy miért kell jól csinálni a Storykat!

Semmi üzletelésről vagy hasonlóról nem beszélgettünk az elején. Aztán valahogy úgy zárult a beszélgetésünk, hogy egyetértettünk, hogy egyetértünk. De! Bence azért feltett még egy kérdést, mielőtt elhalt volna a beszélgetés. Így, hogy ez lett a végeredmény már duplán örülök neki! Azt kérdezte:

"Szerinted hogyan lehetne több ügyfelem grafikusként?"

Én pedig készséggel válaszoltam. Azért örültem neki, (nem árulok el nagy titkot) mert a későbbiekben az a tervem, hogy tanácsadást szeretnék tartani vállalkozóknak, leginkább kezdőknek. Szóval én is gyakorolhattam azt, amivel később szeretnék foglalkozni. Ő szabadúszó grafikus, így tudtam neki azt a tanácsot adni amit anno magamnak találtam ki, amikor még programozást tanultam és nem akartam egy multinál jó pénzért, de alkalmazott lenni egy é-l-e-t-e-n át. Én feladtam programozói karrieremet valami olyanért amit jobban szeretek, de az ötletem szerintem működőképes és hasznos lehet szinte bármelyik szabadúszónak. Elmondtam neki és azt is, hogy később van tervbe Üzleti Farkas tanácsadás. Így ő is segített nekem, hogy hogyan lenne érdemes, hiszen kell hallani ügyfélszempontból is azt, hogy mit várnak el a Te szolgáltatásodtól. Már ez alapból is nagy segítség volt nekem, hogy valakivel ezt megbeszélhettem. Olyannal aki akár az ügyfelem is lehetett volna amikor elindul a tanácsadásom.

De itt jön a csavar!

Egy vagy maximum két nap telt el és újra írt nekem Bence. "Mi lenne ha csinálnék neked egy logót?" Hát először azért végig futott rajtam minden. Minden ami az @uzletifarkas-sal történt amióta elkezdtem. Mert nagyon meghatározó számomra ez a logó. Nem igazán foglalkoztam a részletekkel az oldal indulásánál, csak elakartam indulni. A logóval így nem is igazán foglalkoztam. Ez valahogy megtetszett, azóta is ez maradt. De írtam is erről itt. Igazából hozzászoktam már a "teliholdkor, egy hegyoldal mellett egy mezőn lopakodnak a farkasok egy dollár jel alatt" logóhoz.

De mivel az oldal hatványozottan fejlődik, egyértelmű volt, hogy kell egy normális, igényes logó. De amit kaptam attól úgy leesett az állam, hogy 3 napja is úgy van. 110%-osan elégedett vagyok az eredménnyel és ezer hálával tartozok neki érte, mert hatalmas motivációt adott, hogy még nagyobb gőzzel csináljam az oldalt.

Szóval, ezért jó ha segítik egymást a magyar vállalkozók. Mert együtt többre lehetünk képesek. Nem vagyunk konkurenciák. Akkor miért ne segíthetnénk egymásnak? Ő segített nekem amiben tudott és én is neki, mindketten a saját szakterületünkön. Ez ennyire egyszerű. Sikeresebbek lehetnénk ha nem a "felfelé nyalok, lefele taposok" flessbe lennének sokan. De látom már, hogy kezd felnőni a generáció akik hasonlóan gondolkodnak mint Bence és én.

Tudod mi az ami értékesebb 2019-ben a pénznél is? A kapcsolatok. Biztos vagyok benne, hogy fogunk még Bencével együtt dolgozni. Én maximálisan ajánlom mindenkinek, mert elégedett, SŐT, boldog ügyfele vagyok. Ha te is szívesen dolgoznál vele akkor itt éred el őt, csak vigyázz nehogy ellepjék munkával és rád már nem marad ideje:

Behance oldala: Gazdig Bence

Instagramon pedig kövesd be és nézd meg munkáit: @gazduig

Ha pedig bekövetted őt, nézz szét nálam is: @uzletifarkas

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr9014975610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása