Miért jó és hogy kell hatékony szavazásokat csinálni Instagram Storyba? +1 nézettség trükk
2019. június 10. írta: Üzleti Farkas

Miért jó és hogy kell hatékony szavazásokat csinálni Instagram Storyba? +1 nézettség trükk

Olvasási idő: 5 perc

how-to-upload-a-long-instagram-story-on-iphone-2017.jpg

Amióta az Instagram lenyúlta a Snapchat korábbi újítását a Story-t, azóta rengeteget fejlesztette, tökéletesítette a Facebook. Mert ugye tudod, hogy a Facebooké az Insta? Lett szavazás, kvíz, kérdezni lehet és ezek csak a legnagyobb erejű új funkciók a Storyba, mert rengeteg lehetőség van benne. Nekem a szavazás az egyik kedvencem. El is árulom minden tudásom a témában és bemutatóm a saját taktikám. Mert azért van ez a funkció, hogy használd! A cikk végén, pedig elárulok egy nagyon jó trükköt arra, hogy hogyan tudod eljuttatni a sztoridat még több emberhez, organikusan, ingyen. Megpróbálom úgy átadni, gyakorlati példákkal, hogy rögtön tudd alkalmazni.

FONTOS!

Nem állítom, hogy Instamegváltó trükköt eszeltem ki mint a mai marketinges guruk. Nem szeretnék rájuk hasonlítani. Az esti Instagram posztom erről fog szólni. Nem tartom fairnek, hogy fizetős eseményeken, képzéseken, oktatásokon is visszatartanak értékes tudást, csak azért, hogy megtartsák a nagyságukat és megtartsák a legjobb húzásaikat maguknak. Én leírom nekem mi miért jött be, ingyen. A cikk végén lévő trükkömet egy magyar marketinges sem árulná el, szerintem. Te meg inspirálódj és ültesd át az én receptemet a sajátodba. Ne másold le. Azzal nem érsz el hosszú távú sikereket!

unnamed_2.jpg

Nos, én a posztjaimat nagyon betámogatom, több oldalról. Ezért is ennyire sikeresek. Az egyik legtökéletesebb felállás, számomra, mikor olyan posztot tudok kitenni amiről kitudok tenni egy szavazást is Storyba. Ezt láthatod a fenti képen is. Miért hasznos ez nekem?

A posztomat így látják akár kétszer is. A főoldalon aztán Stroyba. A szavazás pedig arra jó, hogy megállítják az emberek a Storyt. Már ha megállítják. Úgyhogy most két felé is szedem ezt a pontot:

  • Mi a Story szavazás haszna? Többet ad a sima átlag Storynál. Bármit csinálsz, akár éttermed van, vagy klímákat árulsz vagy infulencer vagy, akkor is többet tudsz nyújtani egy szavazásos Storyval. Példák, hogy értsd: Ha éttermed van: 2 féleképpen rakhatod ki a mai menüt. Lefotózod és kiírod, hogy a mai menü rántott hús vs Lefotózod és kiírod, hogy a mai menü rántott hús + Szavazás: "Csorog a nyálad rántott húsra?" Látod? Értékesítettem egy érzéssel a termékedet! Klímásnál: Kirakod a terméked, akciós, új stb vs Kirakod a terméked, akciós, új stb + Szavazás: "Neked lehűtötte volna a napod az akciós légkondink?" Megint érzéssel értékesítettem a Te terméked. Influencer: Kell a tartalom ezért kirakod, hogy ma elmentél strandolni vs Kell a tartalom ezért kirakod, hogy ma elmentél strandolni + Szavazás: "Ti voltatok ebbe a melegbe strandolni?" Azzal nyújtasz többet a Story szavazással, hogy jobban megnézik a képet, megállítják, végig nézik az egészet nem csak tovább lapozzák és elfelejtik. De a legfontosabb: Interakció történik közted és a követőd között. Gondolj bele, aki 300 profilt követ, átlagba kb 200 Storyt lát naponta. Már ha megnézi. Mert van különbség a látta és a megnézte közt. Ne csak nézz, láss is. Nem is magyarázom tovább, szerintem te is látod melyik a jobb a két verzió közül. Ráadásul szinte egy egy piackutatást is tudsz így csinálni. Azért nem magyarázom túl, mert szerintem azzal tanulsz a legtöbbet ha eltudlak gondolkoztatni. Szerintem ennyi most épp elég. Gondolkozz!
  • Hogyan érd el, hogy megállítsák a Storyd és szavazzanak? Fontos, hogy mindig maradj hű önmagadhoz és beleilljen a tartalmadba, amiről szavazást indítasz. Jó, nekem könnyű mert direkt olyan posztot csinálok amit megtudok támogatni egy szavazással. De a klímásnál maradva pl: Posztba az új akciós klíma, Storyba mehet a szavazás. Látod? Nem nehéz, ennyi az egész. Ezt most 6 másodperc alatt találtam ki. Bármilyen tartalmad van erre képes vagy te is!  Ezt kell átültetned a sajátodba. Próbálkozz, teszteld mi jön be az embereknek. Én kitettem Highlightba pár szavazásom, nézd meg, inspirálódj belőlük: @uzletifarkas. Ha kapcsolódik az oldaladhoz a szavazás és érdekes a Story, nem tűnik el a többi között, hanem kitűnik akkor megfogják állítani. Ennyi. Használj amit tudsz. Minden kiegészítést, a "díszeket". Hashtag, helyszín, gif, emoji. Ami illik hozzád. Hajrá!

Én csomót gondolkozok, hogy milyen szavazás legyen. Mert ilyen személyiségű vagyok. De, hogy lásd mennyire benne vagyok én ebbe, múltkor a wc-n ülve találtam ki pl ezt a szavazást: "Mit választanál? Havonta 1 millió életed végéig vagy 300 millió most rögtön?" Egyből ki is tettem. Nem kell ezt görcsösen erőltetni. Majd ha van ötleted megcsinálod. A lényeg, hogy kezd el. Lehet az első egy pár nem lesz a leghipiszupibb. Kit érdekel? De én se profin kezdtem. A legjobb statisztikámba a Story nézőinek a 44%-a szavazott. Ez elég gizda eredmény. Érj utol, érj el jobb számokat mint én. Ne kifogásokat mondj, hogy: "Az én oldalam tartalmába nem illik". Ez hazugság. Mindenhova illik, csak meg kell találni, hogy mi az. Most amint ezt elolvastad kezdj el gondolkozni és tedd ki az első szavazásod! Hajrá! Ha segítség kell írj rám: @uzletifarkas.

Használd a Story szavazást, mert azért van!

 

Jöjjön hát a trükk amiről hadováltam  a cikk elején: 

Nem mondom, hogy én találtam ki. De mástól nem hallottam. Szóval magamnak én találtam ki, de biztos vagyok benne, hogy aki erre rájött más is alkalmazza, csak nem tárja a világ elé. Mert miért nem lenne jó ingyen plusz organikus elérést elérni? De! Ez csak szavazásnál működik vagy olyannál amivel ellehet takarni. De mit kell eltakarni? Nézd:

unnamed.jpg

Tehát mit csinálok? Kiválasztok egy hashtaget és egy helyszínt. Majd ráhúzom a szavazást és nem látszik. Így tudsz több emberhez eljutni és le se buksz ha nem releváns a Story tartalmához a hashtag vagy a helyszín. Ezt mindig csináld meg!!! Most a példa kedvéért a #budapest hashtaget és a Budapest helyszínt választottam. De ez bármi lehet. Csak nézz utána, hogy mi pörög jól. Pár példa mikre én eddig ráhúztam mert jó a nézettsége és valószínű célközönséget talál:

  • Hashtag: #budapest #magyarorszag #margitsziget #parlament #iskola #idezet #mik #magyarinstakozosseg stb. 
  • Helyszín: A fönt említett helyszínek, Budapest stb. De lehet bármi népszerű: Deák tér, Gellért-hegy, Lánchíd.

Szerintem nem kell ezt a trükköt sem tovább firtatnom, érted te. Innentől már csak annyi a dolgod, hogy megtaláld számodra mi a legjobb. Kezd el nyugodtan a #budapest + Budapest-tel. Nézd nekem mennyi plusz nézettséget hozott:

unnamed_1.jpg

Ennyi lett volna a Story szavazáshoz a segítsem. Amint elolvastad tegyél ki egy szavazást, mert akkor a leghasznosabb ha ezt a cikket elolvastad, ha a tanultakat átülteted gyakorlatba és rögtön alkalmazod. 

Ha tetszett vagy nem tetszett a cikk írj már rám, érdekelne a véleményed. Ha kérdésed van, vagy ha nem szeretnél lemaradni a tartalmaimról kövess be! Kattints ide, itt megtalálsz: @uzletifarkas

 

Előző cikkem: Fontos jól megírni az Instagram BIO-t?

 

Nyitókép forrása: women.com

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr7214887384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása