Mi az a Revolut? Miért pörög mindenki ezen az új bankon?
2019. szeptember 21. írta: Üzleti Farkas

Mi az a Revolut? Miért pörög mindenki ezen az új bankon?

Egyre többet hallottam én is a Revolutról. Ilyen jó, olyan jó. De eddig szerény kis hazánkat valahogy békén hagyta. Romániában hatalmasat tarolt így nem volt kérdés, országunk határjait hiába védték jól, hozzánk is betört ez az új bank. El is mondom neked miért lehet jó a használata. Ha pedig regisztrálsz, egy promóciónak hála mindketten kapunk 2222 forintot, amit szabadon elkölthetünk. Olvasd el lentebb, hogyan:

revolut_logo.jpg

A Revolut egy fintech startup cég. Ez annyit jelent lényegében, hogy a bank fizikailag nem létezik. Minden online történik. Ennek előnye rengeteg, hátránya minimális. Nekünk, az én generációmnak ez maga a kényelem. Ki szeret bankba ülni? Oké, el instázgatok meg fbzek közbe de ahhhh utálom. Utálom, hogy egy 3 perces folyamtért 33 percet várok. Szóval ez a legnagyobb érv mellette.

Kényelmi szempontok:

  • Ingyenes kártya, ingyenes számlavezetési díj
  • Ingyenes utalás egymás közt, 1 másodperc alatt. Akár telefonszám alapján
  • Tudsz vicces gif-et, üzenetet írni a másiknak
  • Minden a telefonodon van. Nem kell bankban várakoznod
  • Nemzetközi számla. Külföldre is ingyen utalhatsz.
  • Lehet több pénzben számlád. Forint, euró, dollár, akár egyszerre
  • 75.000 forintig ingyenes pénzfelvétel bárhol
  • Ingyenes fizetés külföldön. Így sosem kell aggódnod, hogy mennyi plusz költséged lesz ha kint fizetsz. Nem lesz
  • Nem kell a fizikai kártya sem. A telefonodról is tudsz egyszerűen fizetni bárhol, mivel ez is Mastercard

A kép alatt folytatom

71178211_2412557575486886_9009591233697284096_n.jpg

DE MI A LEGJOBB BENNE?

  • Kriptodevizák: Igen, jól látod a képen. Lazán, egy pillanat alatt vehetsz Bitcoint, Ethert és társait. Azt pedig bármikor forintosíthatod ha szeretnéd. Kb 0,1% a költsége.
  • Adományok: Ha érzed magadban, hogy tennél valami jót és biztos helyre szeretnéd juttatni a pénzt, akkor ezt is 1 másodperc alatt megteheted.
  • Értékpapír: Igen, ezt is jól látod. Már lehet tőzsdézni a Revoluton. Ez pár napja jött be, még én sem tanulmányoztam át. De az elején biztos elszórok pár ezer forintot rajta tapasztalatnak.

Ezek pedig csak az ingyenes funkciók.

De igazából nem is dicsérem tovább. Ezeket olvastam én is mielőtt elolvastam. Használat közbe jössz rá, hogy mennyire jó dolog a Revolut. De tényleg. Tartoztam a haveromnak, átküldtem neki lazán. Egy ismerősömnek SOS-be kellett pénz, ott állt a reptéren. Átküldtem neki Revoluton. Hajnali 2-kor, kicsit ittasan vettem Bitcoin-t mert miért ne. Sorolhatnám mennyi előnye van. De próbáld ki inkább tényleg. Ha kérdésed van írj rám!

Próbáld ki ingyen! Keress vele pénzt!

 

https://revolut.com/referral/dniel3fh1!a13221

 

Van egy linkem, amivel ha beregisztrálsz:

  1. Ingyen kapsz egy kártyát
  2. Kapsz 2222 forintot, amit szabadon elkölthetsz
  3. Kapok én is 2222 forintot, amivel támogathatod az oldalam!

 

A legjobb pedig, ha te hívsz majd valakit miután regisztráltál, annyiszor kapsz 2222 forintot, ahány barátodat csak megtudod hívni!

Kattints a linkre és töltsd le:

https://revolut.com/referral/dniel3fh1!a13221

 

Ha kérdésed van írj rám nyugodtan!

Ezzel pedig tényleg támogatod az oldalt, szóval ha csak miattam töltöd le, nagyon hálás leszek!

Köszönöm!

Kép forrása

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr3815157622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása