Futtassunk fel egy instagram profilt 2.rész: 24 óra
2019. április 10. írta: Üzleti Farkas

Futtassunk fel egy instagram profilt 2.rész: 24 óra

instagram-analytics-growth-content-2018.jpg

Az oldal jelentem, túlélte az első 24 óráját. Elég jó eredményekkel. Részletezem is, hogyan sikerült, hogy teljesített. Táblázatba vezetem az eredményeket. Ezt ide kattintva bármikor eléred, ha érdekel.

Nos, a számok önmagukért beszélnek. Megérte nagyon megnyomni az első napot. Trollkodni és sok tartalommal ellátni a kedves látogatóimat. Nézzük mit értem el:

  • 124-gyel nőtt a követőim száma
  • 531 ember tévedt át az oldalamra (a trollkodással 3 óra alatt 380 sikerült)
  • 24 óra alatt 151-gyel nézték meg többen az oldalam mint 3 óra alatt

27 órája létező profilhoz képest jól teljesít. Szóval ez itt a lényeg. Ha elkezded nyomnod kell amíg csövön kifér. Gyorsan fel kell tölteni tartalommal, ami alapján látszik, hogy milyen témával foglalkozik az oldalad. Nem árt bekészíteni egy-két posztot, hogy ha szükséges gyorsan kitudd tenni.

9 posztot akartam kitenni. Ez sikerült is. Az egyik egy motivációs videó volt. Többen rám írtak, hogy melyik filmből van. Látod? Már kapcsolatot alakítottam ki a követőimmel. Tudják, hogy: jaaaaaa ez az oldal adta azt a király film tippet. Megjegyzett. Ez tesz különbséget köztem és a többi oldal között akiket követ. Velem már volt kontakt.

Ráadásul már kaptam rengeteg megkeresést. Ha mindent egybe veszünk, akkor 7-et szám szerint. Ebből ami komoly volt az 3. 2 oldallal ki is alakítottunk egy kölcsönös partnerséget. Remélem nem felejtetted el, hogy az oldal ekkor mindössze 27 órája létezett. Parádés szerintem.

Kíváncsi vagyok hova jutunk még a napokba. A terv, hogy az első 30 napról mindenképp írok. Aztán meglátjuk. Zárásként itt a két legjobban teljesítő posztom, a kettő együtt több mint 3000(!!!) emberhez eljutott, kommentek is jöttek rá már, lementették, elküldték valakinek. Volt is vele munkám, direkt így tettem össze, hogy NA! ez a két poszt lesz a "vezérposztom". Be is jött. Figyeltem a hashtagekre, bejelöltem egy helyszínt. De a legfontosabb, a tartalom. Sokat kerestem erre a posztot a megfelelő képet. Megérte, tudtam, hogy elgondolkodtató kell, amihez hozzá lehet szólni, amin el lehet gondolkodni. De itt is a két poszt, ezzel zárom a cikkem. Neked meg szép és sikeres napot! GoGoGo!!!!

Instám: @uzletifarkas

Keress bátran, ha kérdésed van, vagy ha tudok segíteni bármiben. De a visszajelzésedre is kíváncsi vagyok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr3214756459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása