Kiajánlok beajánlok
2019. április 09. írta: Üzleti Farkas

Kiajánlok beajánlok

Képtalálat a következőre: „businessman”

 

Ha olvastad az előző cikkemet -ahol bemutattam hogyan aktiváltam és kezdtem el felépíteni az instagram oldalam- akkor biztos találkoztál ezzel a 3 névvel: Minner, Wolf Gábor, Hungarian Gentleman. Ha nem olvastad a cikket KATTINTS IDE!

Nos, az ő nevük azért került elő, mert az ő követőjüket kezdtem el magamhoz csábítani, az unalmas be-ki követem "technikát" alkalmazva. Hihetetlen, hogy még mindig működik. Azért, hogy ne csak magamról prédikáljak, bemutatom őket, miért pont ők lettek a kiválasztottak. Tulajdonképpen, a kérdés: Miért ajánlom Őket Neked?

  • A www.minner.hu-t sikerült elcsípnem akörül amikor indul. Tőzsde és vállalkozó témájú cikkekkel indította az oldalt Mándó Milán. 18 évesen elkezdtem olvasni, alig értettem belőle valamit, de tetszett amit olvastam. Talán merem azt is mondani, hogy a személyiség fejlődésembe is része van, hisz próbáltam én is úgy gondolkozni mint egy vállalkozó, mint Milán. Azóta is töretlen olvasója vagyok, bár bevallom, már nem jut rá annyi időm mint korábban. De erre van a Minner instant. Azóta már tele van vállalkozásötletekkel, marketing trükkökkel, tőzsde kezdéshez cikkekkel, startup témával, üzleti cikkekkel, befektetéssel, tele jó tanáccsal, podcasttel, rengeteg eseménnyel, kapcsolatépítéssel, és a MinnerAkadémia révén már tanulhatsz is tőle! TE JÓ ÉG! Hova fejlődött a Minner 5 év alatt? Elképesztő! Főleg nekem. A nézőtérről néztem ahogy épül. Innen is küldöm Milánnak minden elismerésem. Kövessétek. Tényleg. A leghasznosabb dolog amit ma megtehetsz, hogy elkezded követni/olvasni őt!

 

  • Wolf Gábor az érem másik fele. Szerintem megkerülhetetlen szereplője lett a hazai KKV szektornak. Nekem valahogy itthon az ő neve teljesen összemosódott a marketinggel. A Marketing Kommandó atyja. Több sikeres könyvvel a háta mögött. A Marketing Bibliáról biztos hallottál már. Az úriembertől is sokat tanultam marketing terén. Emlékszem, mikor a legelső szabadúszó marketinges munkámat elvállaltam 19 évesen, a beszélgetés előtt, gyorsan rámentem a honlapjára, kerestem pár kulcsszót amit majd bedobok a tárgyalópartneremnek. Mert milyen jól hangzik az, hogy: Egy facebook kampányt felépítünk tudatos vevőszerzési stratégiával! Azt se tudtam miről beszélek, csak dobáltam a jól csengő szavakat. Nem értettem a marketinghez, tapasztalatom se volt. Kamuztam, hogy megkapjam a megbízást. Megkaptam. Nem volt mese, meg kellett tanulnom a marketinget. Meg is tanultam, ráadásul pénzt is kerestem közbe. Inspirálódj a sztorimból! 

 

  • A 3. a Hungarian Gentlemen. Őket is akkor találtam amikor még csak 1-2 ezer követőjük volt. Mondhatni az elején, mivel most már a 35 ezer követős hegyeket hódítják. Mindig elítéltem, sőt, utáltam az idézetes oldalakat. Valahogy nekem annyira snassz. "Csináld, hogy jobb legyen". Kösz a tippet haver... Nos ők valahogy mégis megfogtak. Vannak jó idézeteik amik inspiráltak engem. Vagy egy adott életszakaszban, hangulatban épp telibe talált számomra. Mint a Topjoy kupak tudod.

 

Na hát ilyen dicséretek mellett remélem a marketing mennyországba kerülök. Na de miért pont az ő követőikre zúdítottam rá magam? Gondolkodtam, hogy ki az én célközönségem. Konkurenciám? Hát van. De nem érdekelnek. Egyenlőre. Viszont eszembe jutott, hogy olyan oldalt csinálok amit én is olvasnék. Szóval, mit is olvasok? Őket. Úgyhogy az ő követőik nagyobb eséllyel relevánsak az én témámra is, ha az övékre is. Wolf Gábor oldalára is odaböfögtem valamit ma hajnali 2-kor. Reméltem, hogy páran átkattintanak hozzám mire kitörli. Reggel felkeltem és letiltott. :D de semmi baj, én is ezt tettem volna.

Ennyi. Találd meg ezeket te is. Mi a szolgáltatásod? Kiknek szól? Kinek nyújt segítséget? Ha ez megvan, keresd meg, hogy ki az aki hasonló témában mozog. Lehet a barátod vagy az ellenséged. Mindegy. Szerinted nekem mekkora sikerem lenne ha ráhirdetnék mindenkire aki követi a Minnert? Nekem az lenne a legeredményesebb, hiszen a kettőnk olvasói egy érdeklődési körbe tartoznak.

De akár még egy gyakorlati példa. Egy rapper barátom csinált egy zenét, klippel. Szóval megnéztük kiknek a hallgatói lehetnek az ő hallgatói is. Essemm-et kiválasztottuk. 9 ezer forint, elért 19000 emberhez, lett belőle 800 kattintás egy Youtube linkre. Ugyanez Essemm nélkül: 5 ezer forint, elért 14000 emberhez. Kattintás? 80...

Inspirálódj! Kövess!

Instám: @uzletifarkas

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletifarkas.blog.hu/api/trackback/id/tr9314750801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása